Ta en tråd och dra

Idag är jag ledig. Smaka på den!

Helt ledig.

 

Naturligtvis inledde jag min ledighet med att vara vaken alldeles för sent igår kväll, så det blev sovmorgon idag.

Det blev direkt en tur ner på sentret där jag lyckades hitta kavajen från Gina, som jag trånat efter sen i våras, på rea. Den blev min för en hundring och nu är jag en lyckligare människa. Så det så!

Jag lyckades också hitta den perfekta skjortan som jag letat efter sen början av sommaren som jag också fick med mig hem.

Jag har också införskaffat lite nya sminkprylar, en pincett och en trådrulle.

 

När jag kom hem provade jag att ”tråda” bort hår istället för att plocka det med pincett, under ögonbrynen och på överläppen. Det var ganska trixigt, men jag fick till det tillslut. Jag kommer nog fortsätta öva på det, för det var himla mycket behagligare än att stå och plocka strå för strå.

 Nu ska jag göra jättemycket kaffe och fortsätta med min tavla som jag tror blir riktigt bra.
 
 
 


 


 

 
 
 
 
 
 
 

 xoxox
 
 
 
 
 
 

 
 


Kommentarer
Postat av: Sarisen

Tråd is the shitt, gör mindre ont och gå snabbare ;)

Superfina kläder du köpt dessutom! fyndade lite igår jag med ^^

2010-07-17 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0