100620

Idag har jag verkligen haft en dålig dag på jobbet. Allt gick verkligen dåligt, gnälliga passagerare, otrevliga passagerare, krångliga passagerare och en massa fel och dessutom ingen paus. Skitdag!

Men precis när jag slutade ringde Erik och ville träffas, så jag hämtade upp honom på väg hem och så satt vi ute i solen på uteplatsen och drack kaffe och åt kakor innan Erik kom på att han nog var lite hungrig ändå.

Jag älskar hur Erik går och gräver i mitt kylskåp som om han bodde här, då vet man att han vill ha mat.

Vi satte oss i bilen och fräste iväg till Kiwi (vår mataffär) och när vi svängde in på parkeringen insåg vi att det är söndag och därmed stängt i hela jävla Norge. Vi blev rejält besvikna tills jag kom på att det ju finns en liten turkaffär gömd bakom kulturhuset som faktiskt har öppet, så vi åkte dit och inhandlade potatis och lök och sen åkte vi hem och gjorde rårakor med örtcrème. Att potatis kan vara så jävla gott!!
 
 
 

 
 
 
xoxox 
 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Och med lite vin till så är middagen komplett :)

2010-06-21 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0