Frukost

Sötaste Erik är på väg hit med frukost till mig, strax efter kl 14. Underbart! Tyvärr är det nog ganska svårt att köpa just frukost till mig, antingen är jag allergisk (mot typ frukt och sånt) eller så äter jag det bara inte (typ bröd och sånt). Jag ska försöka lägga av med kolhydraterna nu igen, det är läge för det kände jag igår när jag drog på mig uniformsbyxorna. Jag ska försöka ta mig ut på en joggingtur idag också. Jag hittade träningsinspiration från ett oväntat håll igår – Carolina Gynning är ute och springer som en tok och kan hon så kan fanimej jag! Jag ska försöka hitta nåt mål med träningen nu också, så jag har någonting att träna inför, inte bara träna för tränandets skull.

 
 
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0