100326

Det blev inte så mycket gjort idag. Jag kopierade mina viktiga papper och ringde mamma, sen åkte jag och Sara iväg och letade efter platsen för intervjun. Det var inte så himla enkelt och vi höll på i över en timme innan vi hittade dit, men nu vet jag i alla fall var jag ska ta vägen. Tusen tack söta Sara att du följde med!

 

På kvällen gjorde jag någonting som jag inte kan minnas sist jag gjorde – jag såg en hel film utan att varken somna eller börja med något annat. Det var nån norsk skitfilm som fått så oerhört bra betyg överallt, så vi tänkte att den ju borde vara jättebra, men herregud vilken kass film!

 

Imorgon ska jag till Skogmo och prata med han som äger lägenheten om jag kan få ta över när de andra flyttar hem. Jag hoppas verkligen att jag får den! Frågan är bara var fan jag ska få tag i de lite dryga 20 000 nok som depositionen ligger på… Äh, det får bli ett senare problem. Nu ska jag sova lite, imorgon ska jag gå mitt första shadowing-pass på ankomst. Tjoho!
 
 
 

(Såhär såg det ut i lägenheten på Skogmo när jag flyttade in där i december -08. Herregud vad längesen det är nu!)
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0