Älskade liv!

När man hittar en skiva för 20 spänn så tror man ju inte direkt att det ska vara en bästa skiva man hört i hela sitt liv. Jag har nu fått motsatsen bevisad för mig. Jag blev så lycklig av denna skiva att jag inte kunnat sitta stilla på hela kvällen, jag har fjärilar i magen och myror i benen och hoppar omkring i lägenheten i ett stort lyckorus.

”Snygg” tänkte jag när jag såg skivan. ”Säkert riktig skitmusik, men det kan ju vara värt 20 spänn att ta reda på det” och det var mina bäst investerade 20 kronor någonsin.

 

Annars har jag haft en otroligt bra dag med strålande solsken och en glad och underbar lillebror.

 

Jag har städat bilen, besökt banken och köpt högtalare till datorn och dessutom har jag ritat klart min senaste Pettson. Om varje dag kunde vara som den här så vore livet fulländat.

 

Och nu är det klart att jag ska till Hultsfred också!

 

Idag älskar jag livet!
 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
xoxox

  
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0