Jag kan inte sova

Jag kan inte sova. Inte alls. De senaste dagarna har jag gått omkring med en helt enorm orolighetskänsla i magen som jag inte vet var den kommer ifrån. Idag har det dock gått ganska bra – ända tills jag gick och lade mig. Det bara small till i magen och jag blev helt illamående av oro. Jag har aldrig upplevt något liknande förut och jag var nära att kräkas av känslan. Helt sjukt! Och jag förstår inte vad det beror på heller, allting går ju bra just nu. Det kanske är det som är felet, det är för mycket på en gång med ankomstkurs, intervju för mitt drömjobb, drömsemester och egen lägenhet, jag klarar liksom inte av att hantera det. Och sen är jag rädd att jag inte får varken det ena eller det andra. Tänk om jag inte får jobbet. Eller lägenheten. Vad gör jag då? Och om jag får lägenheten, hur fan ska jag då få dit tvättmaskinen?
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sarisen

Hej gows!

Mailade dig lite VIKTIG info på FB :)

Love you!! Puss och kram <3

2010-03-27 @ 02:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0