Tvångsledig

Idag är jag tvångsledig för första gången i hela mitt liv. På flygplatsen har de en regel att man inte får jobba mer än sex dagar på rad, men eftersom jag har haft mitt dagisjobb varannan dag, så har jag aldrig tvingats vara ledig eftersom jag varit borta varannan dag.

Så vad ska jag göra med min lediga dag?

Jag har två måsten idag: Jag måste gå till biblioteket och kopiera några papper inför anställningsintervjun (vilken för övrigt blivit framskjuten till tisdag) och jag måste ringa mamma och se om min norska deklaration har kommit. I övrigt har jag inga planer alls.

Nu har Erik vaknat bredvid mig på soffan, så jag ska ge honom lite kaffe och se om han blir lite piggare.
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0