And then we'll do it again...

Om det är någonting som norrmännen gör bra så är det att fira sina högtider. Nationaldagen speciellt. Den firas i typ en vecka.

Som svensk kanske man inte firar andra länders nationaldagar, men som Partysvensk är alla anledningar till fest bra anledningar till fest, så jag och Sara har kört fest fullt ut i två dagar. Helt underbart! Vi började i fredags kväll med en liten turné runt hela Jessheim, där vi provade alla fester som fanns och tillslut hamnade vi på Gastro där vi dansade tills de stängde. Istället för att gå hem och sova som normala människor hade gjort, hakade Partysvenskarna på första bästa människor till första bästa efterfest där vi stannade till ungefär halv fem. Då blev vi trötta och åkte hem.

 

Dag två bestod av tårtbak under fruktansvärd bakfylla, men tårtan blev bra och när vi startat om med alkoholen försvann även bakfyllan.

Kvällen bjöd på förfest på min uteplats med Erik och Sara och senare skulle det premiärcyklas. Erik cyklade och jag satt på pakethållaren. Helt underbart! Att cykla är något utav det somrigaste man kan göra och jag älskar det, trots att jag har fruktansvärt ont i baken idag.
 
 

 

 

 


 


 
 


 
 

 
 

 
 

 

 
 

 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0