Då vänder vi...

Nu är det dags att vända på dygnet igen. Inte för att jag har någonting emot oregelbundna arbetstider, men det är lite slitsamt att behöva ställa om dygnet hela tiden. När vi kom hem från Bali kunde jag inte sova alls och speciellt inte på morgonen, vilket ledde till enorm trötthet speciellt mot slutet av dagen och då fick jag minsann bara jobba sent. Den här veckan har varit ganska slapp med kurs 13-19 och ledigt hela torsdagen, men då måste man ställa om för att börja jobba 06.30 på fredag morgon.

 

Dagen idag har i alla fall varit bra. Jag och Sara var ute och lekte med kameran i förmiddags och sen lagade jag lite mat till oss medan hon redigerade våra foton.

När Sara åkt hem passade jag på att designa om bloggen. Jag måste säga att jag är oerhört stolt över att ha gjort det helt själv. Det är typ första gången jag lyckas med någonting sånt och jag måste säga att jag tycker den blev fin!
 
 

 


 

 
 

 
 
 
  
 
 

 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: elina

jag fattar nada, har du ny blogg???

snygg snygga foton på er också :)

2010-05-13 @ 21:49:38
Postat av: Frida

Elina!

Det här är inte en ny blogg, det är bloggen jag alltid har haft. Den andra bloggen däremot är ganska ny, men där skriver jag inte så ofta.

2010-05-14 @ 00:29:57
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: [email protected]

va snygg du är frida, snyggare än nånsin, jag tycker du ska bli riktigt blond!! :)

2010-05-14 @ 16:33:13
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0