Ingenting

Jag klarade det, min första dag på KLM och Air France. Jag har nog aldrig känt mig så otroligt dum i hela mitt liv. Jag hatar att vara ny på jobbet! Jag kom dit och mindes inte ens hur jag skulle göra för att logga in på datorn och sen när det kom passagerare fick jag typ panik. Jag visste inte alls vad jag skulle göra, hur jag skulle kolla pass, hur jag skulle skriva ut boardingkort och allt annat som jag gjort som den naturligaste sak i världen i åtta månader. Det lossnade lite efter ett tag, men jag känner mig fortfarande fruktansvärt osäker.

 

Mitt lilla projekt att vända på dygnet går inte så bra. Jag är mest bara trött dygnet runt, men kan inte sova. Jag kan inte somna när jag lägger mig och jag kan inte sova efter att solen gått upp. Lite småjobbigt är det faktiskt.

 

Imorgon ska jag göra ett försök att besöka mitt gamla dagis. Jag saknar verkligen mina små busungar. De är ju så härliga! Jag kan erkänna att jag var rejält trött på dem där ett tag, men nu vill jag tillbaka. Jag ska se om det finns nåt litet vikariat jag kan få en eller ett par dagar i veckan.

 

Just nu borde jag packa. Gör jag det? Nej. Jag gör ingenting istället. Det är jag väldigt bra på.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Joachimoline

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-04-23 @ 20:51:56
URL: http://joachimoline.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0