Spillror

Dagen idag har varit föga givande. Det var naturligtvis omöjligt att vända på dygnet igår, så jag var vaken halva natten och är dödstrött idag.

Jag har jobbat på ankomst och känt mig som en idiot. Jag hatar att vara ny på jobbet! Jag måste alltid fråga om allting, är så jävla osäker och fattar noll. Jag hoppas verkligen att jag lyckas förstå det där tills mina dagar med upplärning är slut.

 

Jag hade tänkt att jag skulle måla lite idag på eftermiddagen, men jag fastnade i bloggläsning och msn, så jag har inte fått någonting gjort.

 

Dessutom har mitt band som jag haft runt fotleden från mitt älskade Gili Trawangan gått sönder. Och en utav de hår-pinnar jag köpte i Ubud har också gått åt idag.

 
 
 

 
Nej, det är väl inte mycket annat att göra än att gå och sova, för imorgon ska det jobbas igen.
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får bara åka dit igen och köpa nya saker :)

2010-05-15 @ 18:26:25
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: Frida

Lätt att vi ska!

Vi borde egentligen köpa saker som är halvtrasiga från början, så vi får åka dit igen och igen ;)

2010-05-15 @ 18:47:55
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0