and I miss you like you were mine

Klockan är strax efter halv tre och jag kan inte sova.
Mitt huvud är fullt med tankar.
Jag saknar min mamma, jag saknar min Elin, jag saknar min Peji, jag saknar min bror. Herregud vad jag saknar min bror!
Jag funderar på vad fan jag ska hitta på när jag kommer hem.
Jag funderar på hur fan jag ska komma hem, för så fort jag bara tänker på flygplan får jag världens ångest. Åka båt kanske? Hm, nja...
Jag funderar på var jag ska bo när jag kommer hem.
Jag har inget hem att komma till.
Jag funderar på om jag ska ta bort täcket ur sängen och sova med endast ett lakan och en filt.
Jag funderar på att färga håret. Jag har till och med köpt färg.

Jag funderar på om jag ska gå upp och gå på toa. Är jag inte lite kissnödig? Jag kanske har lite ont i huvudet också om jag känner efter riktigt ordentligt...
Kanske gå upp och dricka lite mjölk, det brukar hjälpa när man inte kan sova.
Jag får försöka med det.
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh jag saknar Dig världens bästa Frida!!!

2010-11-02 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0