Packa...

Hej, jag heter Frida och jag kan inte packa.
Jag trodde det skulle bli bättre när man är ute och backpackar sig igenom världen, men tydligen inte.
Imorgon ska vi åka ut till en fårfarm som ligger mitt ute i ingenstans, ca 3 timmar med bil härifrån och där ska vi vara till söndag.
Jaha, vad ska man packa då?
Jag tog med i princip allt jag äger.
Bra Frida!
 

 
1. Underkläder. Jävligt nödvändigt och någonting jag alltid brukar glömma.
 
2. Långärmade tröjor. Det har en tendens att bli kallt på nätterna här
 
3. En kepa ifall det blir sol, eller ifall håret inte vill som jag vill
 
4. Någonting att sova i. Kan vara bra för att bespara övrigt folk obehagliga syner.
 
5. Linnen. Någonting måste man ju ha på överkroppen.
 
6. En jacka. Som sagt, det har en tendens att bli kallt.
 
7. Fler linnen. Man kan aldrig få för många.
 
8. Shorts. Det kan ju bli varmt också.
 
9. Cykelbyxor. Istället för shorts. Mycket nödvändigt.
 
10. Leggings. Ja, det kan ju bli kallt!
 
11. Klänning. Vi ska ju faktiskt ha någonting på oss när vi äter middag.
 
12. Klänning. Det är ju middag på lördagen också!
 
13. Raggsockor. Sa jag att det brukar bli kallt?
 
Plus tandborste (kom ihåg tandborsten nu, Frida!!), deo, tre par skor (ja, jag behöver tre par skor!!), kameran, och en mascara.
Nu ska jag väl klara tre dagar i bushen??
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0