Uppkopplad & avkopplad

Nu har jag äntligen skaffat internet till min egen dator. Jag har saknat det otroligt mycket!
Jag fortsätter att bara ta det lugnt, både jag och Sara var sjuka i förra veckan, så då lämnade vi knappt lägenheten, men idag har vi varit nere i Freo och letat jobb. På ett ställe sökte de kökspersonal och jag funderar på att gå dit med en ansökan imorgon, gillar jag det inte kan jag ju alltid sluta. Jag kan ju i alla fall fråga vad jobbet innebär.

Det börjar bli lite tråkigt att inte göra någonting nu. Jag trodde aldrig att jag skulle tröttna på att vara ledig, men jag är på god väg, så ett jobb skulle verkligen sitta fint.

Nu på kvällen har jag bakat och vi fick kvällsfika med nybakat solrosbröd och te. Jättemysigt.

Åh, nu har jag inte bloggat på så länge att jag inte kan komma på någonting att skriva om... Jag går och lägger mig istället.
Puss på er!
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0