Lilla fröken Efftektiv

Nu har jag fått en massa saker uträttade. Jag har för det allra första sovit ut ordentligt. Som jag har längtat efter att få sova! Jag tror jag slocknade innan jag hade lagt huvudet på kudden igår och sen sov jag typ tio timmar. Underbart!

När jag vaknade blev det långfrukost med bloggar och facebook (hur skönt är det inte att vara ledig?) och under tiden ringde jag till försäkringsbolaget och ordnade med reseförsäkring. Efter det tog jag mig ner på stan där jag införskaffade solkräm och vätskeersättningstabletter, gick till banken och köpte en jacka på second hand som jag tänkte ha på mig sista dagarna innan vi åker, som jag kan kasta sen. Det känns onödigt att dra värsta jackan med sig till andra sidan jorden.

 

Nu har jag slängt jackan i tvättmaskinen, ätit lunch och fått lite kaffe. Ska väl snart ta mig ner i garaget för att städa bilden också och sen ska jag laga mat åt mamma och pappa. Gud vad effektiv jag är!
 
 
 


 
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0