Lite bilder

Jag lovade ju att jag skulle visa bilder från Padangbai på Bali. Stället lät som en dröm i turistboken, men när vi kom fram var det inte riktigt så fint som vi föreställt oss... Stället var litet och skräpigt och människorna var inte alls så trevliga som de varit på alla andra ställen där vi varit. Vi fick tag på ett litet rum där madrassen i sängen verkligen sett sina bättre dagar och extramadrassen var så äcklig att vi gömde den. Det gick inte att stänga varken fönster eller dörr, så vem eller vad som helst kunde bara knalla rätt in i rummet.

När mörkret föll kom även djuren fram – kackerlackor stora som råttor och råttor stora som katter. Överallt.

Vi hittade i alla fall en mycket trevlig restaurang som hette The Zone, där vi satt hela kvällen och åt mat och lyssnade på musik.

 

 
 
Utsikten var ju skaplig iaf... :)
 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
The Zone
 
 
 

 
 
 

 
Sen åkte vi ut till Gili Trawangan
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: martin lol

förstår inte ene hur ni kunde bo där , jag skulle ha sprungit bort direkt :P

2010-09-01 @ 12:05:53
Postat av: Frida

Äh, det var ju bara en natt... Det gick bra och billigt var det. Och sen fick vi ju frukost dagen efter också :)

Fast vi sov inte så himla mycket den enda natten iofs...

2010-09-01 @ 13:17:10
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: martin

jag hade nog hellre gått ut och kørt en allnighter på nån klubb eller vid stranden tbh :P

2010-09-01 @ 16:10:46
Postat av: Frida

Det fanns inga varken klubbar eller stränder... Det fanns en liten hamn, men där vill jag inte ens tänka på vad det fanns för läskiga djur...

2010-09-01 @ 16:13:07
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0