Perth

Jag har det så otroligt bra!

I onsdags landade vi på flygplatsen i Perth och där blev vi hämtade i bil av några killar vi träffade på Bali.
Efter det har de här killarna visat oss runt i Fremantle (den förort där vi bor) och hjälpt oss med diverse saker som vi inte har nån aning om.

 

I fredags var jag och Sara ute och gick och upptäckte stan i nästan sex timmar. Vädret var helt toroligt och vi svettades som galningar där vi gick. Vi gjorde ostmackor på morgonen som vi mumsade i oss under eftermiddagen när de smält ihop helt där de låg i väskan…

Vi hann även med et paket kakor och en mjölkliter i en park. Jag måste säga att mjölken här är fantastiskt god!

 


Igår var vi på hemmafest hos Jay och spelade biljard i garaget och sen satt vi och spelade kort på garageuppfarten i eftermiddagssolen. Det var egentligen meningen att vi skulle gå ut också, men eftersom vi började festa så tidigt så var alla mer eller mindre döda när klockan närmade sig tio, så då gick vi hem och sov istället.

 

Jag har det så bra här! Det är bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig.
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0