...

"Om man kör så man blir svettig vet man att man håller bra fart"

Jag och Björn tog min nya bil och åkte från Helsingborg till Falun på rekordtid igår. Den går fort min lilla pärla!

Idag har jag inte alls gjort så mycket vettigt som jag hade tänkt, men jag har ändå hunnit med ett muffinsbak, en promenad med finaste Elin och en påse lösgodis.
Jag kom på när jag och Elin var ute och gick att jag ju fortfarande inte ätit godis sen jag kom till Sverige i fredags, så det var bara att knalla ner till Hemköp och inhandla en påse.
Konstigt det där med att man kan vara så himla sugen på någonting och när man får det är det inte alls vad man vill ha...

Imorgon väntar middagsdejt med Peji och hennes lilla familj. Det ser jag fram emot.
Jag hoppas på sol imorgon också, så kan jag gå ett varv till runt Tisken, det är ju helmysigt.



xoxox




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0