...

Första dagen på jobbet idag och jag är sjuk. Kul.

Jag är inte dödligt sjuk alls, men jag har riktigt otrevlig hosta och rinnsnuva, vilket innebär att jag under dagen idag har lyckats snora på det mesta, typ diverse bagage och rapporter och mina skor. Gud vad äckligt! Hmm, jag kanske borde hålla mig till att jobba på dagis?

Hur som helst blev katten Sigge jätteglad när jag klev upp klockan fyra på morgonen, så han gick och strök sig runt mina ben och tänkte inte alls på att jag inte ville ha hans hår på min uniform.

På att köpa-listan: En klädroller.

 

Dagen i övrigt gick bra och jag tror inte att jag varken förstörde någonting eller gjorde någon förbannad. Däremot var det en kvinna som började gråta, men det var inte mitt fel.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0