+++

Det blev inget bloggat under veckan... Jag har haft helt fullt upp med en massa trevligt sällskap, middagar, Gröna Lund, födelsedagskalas och en himlans massa vin.
En mycket bra vecka med andra ord.
Nu är jag dock tillbaka i verkligheten igen och sliter fortsatt ute på Arlanda.
Idag fick jag dock ett lite roligt besked - jag har kommit in på en utav de kurserna som jag sökt, så nu ska jag bli plugghäst, minsann :)
Äh, det är en flamsig liten kurs på typ 7 poäng i skräckfiktion, men jag tyckte det verkade spännande.

Nu har inspirationen att måla kommit tillbaka också och jag har dragit fram duk och penslar, så får vi väl se om det blir några mästerverk skapade ikväll, eller om jag slocknar av ren övertrötthet (jag gick upp halv fyra imorse).

Imorgon tror jag bannemej att jag ska ta tag i det där hälsosammare livet också. Nu har jag faktiskt ägnat lite för mycket tid åt osunt leverne, så det skulle vara skönt att bara vara lite nyttig en liten stund. Inga överdrifter, men lite mindre festande, försöka få bättre sömn och mindre stress och kanske nån grönsak då och då.
Jag hade egentligen tänkt ge mig ut på en promenad idag också, men jag orkade inte det efter tio timmar på jobbet.

Nej, konstskapande var det, ja.
Vi hörs!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0