Hemma hos mig

Idag har jag verkligen varit effektiviteten själv. Jag har hållit på precis hela dagen med att tvätta upp all tvätt (det tar jättelång tid för jag har jättemycket tvätt och det finns bara en tvättmaskin i mitt hus) och städa mitt hem; tagit ut alla sopor, sorterat saker, skurat badrummet, dammsugit och torkat golven två gånger. Dessutom har jag hunnit göra två matlådor.
Fan vad jag är bra!

Nu ska jag bara duscha och måla naglarna så är jag klar för jobb hela helgen.


Mamma har bett mig lägga upp lite bilder på lägenheten, så jag gör det nu. Jag fick tyvärr inte till någon bra bild över hela köket/vardagsrummet, för det är tvätt precis överallt, så det får bli en annan gång.
 
 
 

Jag gjorde en favorit i repris och slog in min lampa i tyg.
Nu blir mamma orolig att det ska börja brinna, men oroa dig inte, det är en lågenergilampa i den som inte blir varm och dessutom har jag bra koll på den hela tiden.
 
 
 

Såhär ser det ut där lampan bor, i min läshörna, där jag även har mormors gamla fåtölj.
 
 
 

Jag älskar verkligen den där fåtöljen!
Pappa har bidragit med gitarren som jag fortfarande inte kan spela på, men jag
ska lära mig det!
Boken till höger i bild har jag släpat runt på genom hela Asien och fortfarande inte kommit längre än hälften...

 
 
 

Världens bästa uppfinning i världens finaste färg
 
 
 

I köksfönstret står pelargonen jag fick av moster och det lilla pling-plong-instrumentet jag köpte på Bali
 
 
 

Se nu då mamma! Såhär blev det med gardiner i sovrummet.
 
 
 

Älskade fågel måste också få vara med bara för att han är så snygg
 
 
 
 

Köksbordet (som jag målat själv) är sprängt i ett kreativt kaos
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0