Mastodonthelg

Uh, mastodonthelg på jobbet. Jag är helt slut!
Nu väntar i alla fall ett par dagars ledighet och imorgon åker jag till Falun. Jag har planerat in muffinsbak med Peji och hennes Astrid, plus lillbebisen Olof (fast han är nog inte så intresserad av att baka muffins...) och sen ska jag bara slappna av och inte tänka på bagage över huvud taget.
Det ska bli kanonmysigt!

Det där med att vara hälsosam är jag förresten inte så speciellt bra på. Det gick åt skogen redan första dagen, sen var Elin hit en sväng och då åt vi pizza (som för övrigt räckte i typ tre dagar) och sen tyckte jag så synd om mig och Cissi på jobbet att jag tog med chips dit och ja, sen blev det inte så mycket mer av att undvika onyttigheter...
Jaja, jag ska i alla fall försöka klämma in en promenad innan jag drar imorgon, jag tror min kropp behöver det.

Godnatt.
 
 
 
xoxox
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0