...

Idag var dagen då jag tänkt att jag skulle få allt gjort som jag inte gjort under hela julen.
Jag har istället ägnat dagen åt shopping.
Fy fan vad bra jag är på att shoppa!
Det mesta jag fick med mig hem var dessutom på halva priset, så jag är så nöjd så.
Jag funderar på hur jag ska göra med den där jäkla hemtantan, om jag ska ge den en chans, eller om jag bara ska strunta i den... Det är ju inte som att mitt liv står och faller med den och helt ärligt så är den mest ett stressmoment som jag faktiskt inte behöver.
Ja, orkar jag så orkar jag, inte mer med det.
Jag funderar på att göra om här hemma också och jag tror mig ha hittat den ultimata möbeln till vardagsrummet. Både snygg och praktisk. Nu ska jag bara hitta 5000 spänn också, så är den min.
Ny soffklädsel vill jag ha också.
Och en iPhone.
Jag kanske inte skulle lagt så mycket pengar på shopping idag trots allt...
Äh, det löser sig! Jag får väl börja äta nudlar eller nåt då, spara lite.
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0