20110129

Vi har haft ytterligare ett par dagar utan sol, då vi bara hängt här hemma och spelat Malaysisk Rummy.

Jag har passat på att klippa mig också. Sista jag klippte mig gjorde jag det själv med en nagelsax på en campingtoalett i Griffith. Den här gången var det Malin som klippte mig med en kökssax. Stackars frisören som ska försöka få ordning på mitt hår när jag kommer hem, säger jag bara. Fast jag tycker Malin gjorde ett strålande jobb, trots dålig sax och vind i håret!
 
 
 
Igår blev det öl på stranden igen och en liten tur till Sunba. Jag hade dock inte speciellt roligt och hade dessutom lite ont i magen, så jag gav upp efter en timme och gick hem.

 

Idag har vi softat på stranden hela dagen. Lite drama blev det när jag trampade på en jätteelak snäcka med vassa taggar som fastnade i min fot. Stackars foten sved en stund och det var väl ungefär så mycket som hände idag.

 

Ikväll ska vi äta kinamat med Lio och sen ska vi till Babylon och möta upp några amerikaner som Malin träffade igår.

 

Jag har precis insett att det här har blivit min vardag, och jag trivs riktigt bra med det.
 
 

 
 

Jimmy regndansar
 
 

Det är ju kul att man vinner nån gång...
 
 

Mycket Malaysisk Rummy blir det

 
 
 

Djup koncentration
 

 
 

En liten ödlekompis
 
 

Och när man tröttnar på att spela kort kan man spela biljard
 
 
 
xoxox
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0