Sista natten i Australien

Jag ligger i sängen och försöker låta bli att tänka på att jag ska ut och flyga imorgon. Jag hatar verkligen att flyga och nu har jag inte ens någon med mig som jag kan hålla i handen.

 

Istället försöker jag tänka på hur underbart jag ska ha det när jag kommer till Malaysia. Jag har spenderat hela kvällen med att googla olika hostel och sevärdheter och jag tror det kan bli hur bra som helst. Allting verkar ju för sjutton vara bra där, folk verkar vara trevliga och hjälpsamma, naturen verkar vara fantastisk och allting är galet billigt (har kollat runt på boende och det kostar mellan 20 och 80 spänn per natt).

 

Nu ska jag tvinga mig själv att sova lite, för kommande dygn kommer bli jobbigt.

 

Puss på er alla, så hörs vi i Malaysia!
 
 
 

Cameron Highlands, bild härifrån
 
 

Langkawi, bild härifrån
 
 
 
xoxox
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Josefine

hej Fina Frida! Vill bara säga att det är så uppfriskande och roligt att läsa din blogg och alla påhitt och äventyr du gör! Sjukt avundsjuk på dig! Njut av malaysia -sjukt bra shopping - kram

2011-01-04 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0