Allt utom Donken

Idag har jag min lediga dag den här veckan.
Dagen började med sovmorgon. Hade ställt klockan på 05.30 och tog mig upp vid 07.10.
Jag har kokat kaffe och sitter nu och njuter av frukost och morgon-mail.
Jag ska snart ta mig in till stan och inhandla nödvändigheter som nya sulor till jobbskorna och en present till Hedvig i min bonusfamilj som fyller två år idag.
Sen ska jag på arbetsintervju.
Jag ska väl inte ta ut någonting i förskott, men herregud så glad jag är över det! Jag har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig... Vad sjutton tar man på sig när det ser uta att bli en rekordvarm och jättefin sommardag? Långbyxor eller shorts? Kjol eller klänning?

Sen måste jag ta tag i tvätten och försöka hitta mitt förråd.
Ja, fullt upp är det, så jag lär väl sätta igång nu.
Men först tror jag att jag ska sitta en halvtimme i solen på balkongen och bara njuta av denna fantastiska morgon.

Trevlig onsdag!!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0