P&L del två

Jag borde gå och lägga mig, ska upp vid 04 imorgon bitti igen, så istället gör jag allt annat än att typ borsta tänderna och dricka kvällste.
Det där med att gå och lägga mig har jag aldrig varit speciellt bra på.

Hur som helst, här kommer resterande bilder från Peace and Love-veckan.
Vi gör som vanligt då, mamma tittar bort och vi andra håller i hatten ;)
 
 
 

Elin träffade en kille som hette Frans som gärna ville klä på henne....
 
 
 

Inte det lättaste att klä på en fullvuxen tjej....
 
 
 

Det tar sig...
 
 
 

Tadaaa! Kolla vad stolt Frans är!! 
 
 
 

Jag minns faktiskt inte om det här är frukost eller lunch...
 
 
 
 

På lördagen hade vi fullspäckat schema och fick planera vår öldrickning noga
 
 
 

Festivalfrida. Det här är strax efter att vi fick hoppa av bussen två kilometer för tidigt för att jag skulle få kissa. Lätt värsta bussresan i hela mitt liv!
 
 
 

Två mindre nyktra herrar som gillade mitt och Elins sällskap. Lengan och Tompa, jag tror inte de såg ett enda band som inte kunde ses från insidan av stora öltältet...
 
 
 

Humöret är det ju inget fel på i alla fall
 
 
 

Jag lyckades ta mig in i vip-tältet på lördagskvällen. Här är jag något överförfriskad tillsammans med minst lika överförfriskad lillebror samt ena halvan av Filip och Fredrik.
 
 
 
 

Fem fulla idioter
 
 
 
Ja, Peace and Love var en himla trevlig tillställning. Tyvärr flyter alla dagar ihop, så det blir så svårt att skriva om det i efterhand. Journey var i alla fall lätt bästa bandet och jag var så lycklig så jag trodde jag skulle sprängas.
Efterfesten på lördagen var också hur kul som helst och jag somnade väl sådär halv tio på söndag morgon.

Nästa år kör vi igen, eller hur Elin??
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart kör vi nästa år igen! Spikat! Då kanske Frans har tränat upp sig lite på avklädningen också ;)

2011-07-07 @ 20:49:38
Postat av: Lengan

enligt bilderna på min kamera såg jag jättemånga band.... :)

2011-07-07 @ 21:13:02
URL: http://lengan.se
Postat av: Elin

Armband ja Lengan!!!

2011-07-07 @ 21:14:21
Postat av: Frida

Haha, precis, jättemånga armband! :)

Vi får skriva till Frans och säga åt honom att öva! ;)

2011-07-08 @ 15:01:51
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: Lengan

....armband is DA shit....

2011-07-17 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0