Dag två i Barcelona

Jag fortsätter att njuta av livet i Barcelona.
Idag har jag ätit hysteriskt mycket, åkt turistbuss och druckit sangria för första gången i mitt liv.
Jag är galet trött ikväll också, så jag delar med mig i bild istället för text.
 
 
 

Igår såg jag ut såhär när vi gick ut och åt vad jag tror är mitt livs godaste måltid
 
 
 

Efter maten gick vi upp på taket på hotellet och kollade in utsikten. Inte illa alls!
 
 
 

Jag gillar att åka turistbuss, man ser allting samtidigt som man får veta allt man inte visste att man ville veta i ett par hörlurar. Toksmidigt.
Här är vi nere i hamnen. Det finns en del båtar...
 
 
 

De som bor i det här huset måste ju ha bäst mottagning på sin tv i hela stan...
 
 
 

En gata med en massa träd

 
 
 

Någon hade planterat så fint på en balkong
 
 
 
 

Men de har ju stavat fel på morot...
 
 
 

Älskade mamma och Björn
 
 
 

Där, i den svarta runda byggnaden nästan mitt i bilden bor vi
 
 
 


 
 
 

 
 
 
 

Ikväll såg jag och Björn ut såhär när vi var ute och käkade.
Fantastiskt god mat och efter maten fick vi en glass på stan.
 
 
 

Här blommar träden med helt blå blommor. Det är så himla fint!
 
 
 

Så vackert!
 
 
 
Tack för en jättebra dag! Nu ska jag sova, för imorgon väntar shopping, shopping och lite mer shopping.
 
 
 
xoxox
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Konferens västkusten

Det finns en hel del information här som kommer att vara mycket användbar. Tack för att denna.

2011-06-06 @ 15:03:59
URL: http://oceangroup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0