Elins låda

Jag måste ju visa innehållet i Elins hemliga låda som hon fick nu i måndags, jag är ju så nöjd med den.
Ett festivalöverlevnadskit fick hon.
Jag räknar kallt med att jag får dela den med henne när det är dags för Peace & Love.

 
 
 

En godispåse som jag slog in i prickigt papper
 
 
 

En chokladkaka måste man också ha...
 
 
 

Såhär ser hela lådan ut med locket bredvid
 
 
 

Två drinkglas, hudlotion, rosévin, bubbelbad, våtservetter, nagellack, smörkniv, läppglans, lösgodis, chokladkaka och vanliga servetter.
Allt man behöver för att överleva en festival.

Grattis på föedelsedagen älskade Elin!
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi delar ju på allt älskade vän!!

2011-06-02 @ 00:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0