Inspelning

Idag har jag varit på inspelning igen. Den här gången var det en humorserie med Robert Gustafsson som spelades in och det var mycket roligare än förra inspelningen jag var på. Den här gången var jag med vid flera olika tillfällen med olika kläder på olika inspelningsplatser. Dessutom fick vi fika och lunch.

Jag är dock helt paj av trötthet eftersom jag var tvungen att gå upp före fem imorse.

Hur som helst var det en bra dag.

 

Jag hade lagt upp bilder om jag hade haft några, men tyvärr är lilla kameran fortfarande paj och jag orkar inte släpa på den stora.

 

Nu ska jag bara ligga i sängen och vräka i mig onyttigheter och kolla på tv-serier resten av kvällen. Gud vad jag känner att jag har förtjänat det!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erik

När kan vi se dig på tv?

2011-06-14 @ 21:20:43
Postat av: Frida

Ja, till hösten blir det nog, tror jag :)

2011-06-15 @ 09:41:01
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0