Stress...

Oj, nu har det varit lite mycket den senaste tiden.

Jag kämpar på med att försöka få allting att gå runt och mitt senaste lilla projekt är att bli statist för att dra in lite extra slantar.

Än så länge går det hyfsat bra. Jag var med i min första film i fredags. Jag trodde det skulle vara bra mycket mer spännande än det var. Jo, klart det var kul att se hur allting går till och stå där när de skriker ”Tystnad inför tagning” och sånt, men det var en väldans massa dötid och jag skulle nog ha haft en bok med mig.

Hur som helst fick jag 400 spänn för tre timmars jobb, så det var ju bra.

Imorgon är det dags igen, då blir det komediserie för tv4. En hel dags jobb för 300 spänn och gratis lunch. Jaja, jag slipper ju laga mat i alla fall.

 

Idag har jag varit på möte med min personliga bankman och ordnat med allting inför tillträdesdagen till min nya lägenhet. Fan vad nervös jag är inför hela grejen. Det är det största jag har gjort i hela mitt liv och jag är så orolig att någonting ska gå galet.

Sen ska jag ordna med hela flytten också, ordna mat till dem som ska hjälpa till att bära lådor och möbler, hyra släp, fixa bil med dragkrok, se till att hitta lillebror på fredag, samt att jag tagit på mig mer jobb både på fredagen och söndagen.

Stressigt är det, kan jag säga.

 

Nej, jag avslutar med några sköna bilder från Barcelona, så jag får tänka på någonting annat en stund.
 
 

Skinka... 
 
 
 
 

Juice
 
 
 

Frukt, skuret och klart
 
 
 

Fruktsallad
 
 
 

Underbara färger
 
 
 
 

Syskonen Lundqvist
 
 
 

 
 
 
Jaha, då ska jag väl fortsätta med mitt jobbsökande. Måste nog tvätta håret också om jag ska vara på tv...
Vi hörs nån gång sen när jag har tid då!!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0