Uppladdning

Igår packade jag in mig själv, hälften av alla mina ägodelar och Renströmskan i bilen och körde till Falun via Borlänge på nästan fem timmar. Nytt rekord, tror jag.
Det var hur som helst en trevlig bilresa, även om vi körde lite fel och inte kom riktigt dit vi skulle.

Nu är jag hemma hos Elin och vi laddar för fullt inför Peac & Love.
Igår fick jag en fin middag bestående av nachos, salsa, jordgubbar och två flaskor bubbel.

Idag har vi varit på Siljan runt-turné, vi har åkt till Nusnäs för att byta bil, till Mora och inhandlat nödvändigheter, till Gesunda och hämtat mer nödvändigheter och till Borlänge och hämtat ut våra festivalarmband.
Vi skulle ha sett när lillebror spelade på festivalinvigningen också, men det hade gått snabbare än planerat och när vi kom var de redan klara.
Jaja, vi får en ny chans på torsdag.

Nu på eftermiddagen och kvällen har vi hängt ute på Elins underbara balkong och ätit jättegod mat, druckit drinkar och ätit hemlagad rabarberpaj.
Jag blir så bortskämd när jag är här!

Här får ni andra njuta av lite bilder.
 
 
 

Middag måndag kväll
 
 
 

En glad liten Elin
 
 
 

Middag tisdag kväll

 
 
 

Pasta med champinjoner, paprika, skinka och crème fraiche

 
 
 

Trevliga sommardrinkar

 
 
 

Så gott!!

 
 
 

Festivalarmbandet!!

 
 
 

Elin gjorde rabarberpaj. Den var också god!

 
 
 
 
 
 
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0