Bildbomb

Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden, men nu kommer i alla fall lite bilder.
 
 

Vi hamnade i Singapore
 
 

 
 

Singapore bjöd på regn
 
 

När det regnade passade vi på att fika. Det var hutlöst dyrt, men det godaste kaffet jag druckit i hela mitt liv.
 
 
 

Jag utanför vårt Guest House
 
 
 

Vi kom till Tioman Island, en paradisö helt utan trafik och internet. Här hängde vi i en vecka.
 
 
 

Vi fick ett eget litet hus...
 
 
 

... komplett med husdjur och allt
 
 
 

Det fanns häftiga djur utomhus också. Här simmar en varan-ödla
 
 
 

En liten katt
 
 
 

En trött katt
 
 
 

Stranden
 
 
 

Lite mer strand
 
 
 

Solnedgång
 
 

Lite mer solnedgång
 
 
 

Jag gillar solnedgångar
 
 
 

Som sagt, jag gillar det där med solnedgångar
 
 
 

En liten polisstation hade de också
 
 
 

Sen kom vi till Port Dickson och bodde på det här stället
 
 
 

I Port Dickson fanns det också en trött katt
 
 
 

Sen kom vi tillbaka till vårt älskade Melaka
 
 
 

Jag skiljdes från mina flip-flops som varit med helt från starten. Jag köpte dem i Göteborg i augusti för 25 spänn. Där kan man snacka om valuta för pengarna!
 
 
 

På kvällen den 17 mars lämnade jag mitt älskade Malaysia.
Äventyret fortsätter nu i Thailand, bilder kommer snart!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0