Ett liv på riktigt

Hej och god fredag!!
Här i Stockholm skiner solen idag. Jag har sovit alldeles för lite och jobbat lite för mycket. Fast det är inte riktigt sant. Sovit för lite har jag gjort, men jag har verkligen inte jobbat för mycket. Jobbat sent däremot, har jag gjort. jag har kommit hem vid halv fem två nätter i rad, men nu är jag färdig med jobb för den här veckan och ska njuta av en långhelg.

Helgen ska spenderas i Eskilstuna, av alla ställen på hela jorden. Jag tror det blir kanon och hoppas på solsken och picknick.

Sen hoppas jag att min boendesituation kan ta och lösa sig också. Inte så att jag vantrivs alls, men jag vill inte vara i vägen! Det är en rätt jobbig känsla när man är inneboende. Det är en helt annan sak att dela lägenhet med en kompis, då bor man liksom på lika villkor, men här är det jag som bor hos den här familjen i deras hem.
Jag uppskattar otroligt mycket att jag får bo här, men jag vill ändå så snabbt som möjligt hitta ett eget hem, få hit alla mina saker och börja ett liv på riktigt.
Ja, ett liv på riktigt låter oerhört lockande! Det står högst på önskelistan just nu.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0