Fortfarande sliten...

Nej fy, vilken ruggig och trist fredagskväll.
Jag trodde det skulle bli bättre av att sova några timmar, men det gav ju bara motsatt effekt. Jag är alltså inte alls pigg och känner för att vara uppe och vara kreativ hela natten, nej, jag sitter här och gäspar och fryser och vill helst av allt bara äta jättemycket chips och se någon riktigt härlig film.
Jag har dock några problem...

Problem 1: Jag har inga chips alls och jag är för kall och trött för att ta mig ner till affären
Problem 2: Jag tror att affären har stängt
Problem 3: Jag har ingen film

Vad har jag då? Ost har jag. Och två böcker.
Ja, ost och bok får det bli. Till klockan fyra.
Det kan aldrig vara hälsosamt att tvingas vända på dygnet på det här viset!
 
 
 
xoxox
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0