Ingenting

Gud vad jag är bra på att göra ingenting!
Idag har jag inte sökt ett jobb och jag har inte sökt en hel hög med kurser som jag vill läsa till hösten.
Nej, istället har jag ägnat dagen åt shopping.
Inte helt fel det heller. Jag ska visa mina fina fynd lite senare. Jag har bland annat hittat världens gladaste kjol som passar otroligt fint till de där skorna jag inte kan lev utan.

Jag har lekt lite med Photoshop också. Jag vill gå en hel kurs i Photoshop! Det är så himla roligt!
En ny header blev det nu igen.
Och en annan bild på mig själv också.
Hej, Frida heter jag och jag gillar egobilder... :P

Imorgon ska jag inte alls vara ledig, för de ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba extra och jag är ju inte den som är den, så jag tackade naturligtvis ja, även fast jag inte är klar med min dubbelgång än.

 
 

Såhär ser jag ut efter lite Photoshopande.
See why I like it?? ;)
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0