Så kan det gå...

Malin som jag bor hos brukar säga "Är det rätt, är det lätt".
Jag börjar tro att det är sant.

Idag skulle jag ha tittat på en lägenhet som jag trodde var den perfekta lägenheten, men igår fick jag reda på att den redan var såld.
Imorse skulle jag titta på en annan lägenhet, en ganska stor medn ful och i ett område jag egentligen inte vill bo i. Sen ändrade jag mig, ringde mäklaren jag skulle träffa och ställde in, ringde istället en annan mäklare och åkte ut till Telefonplan.
Där fick jag titta på en otroligt snygg lägenhet, en tvåa på 47 kvadrat som kändes så himla rätt. Jättetrevligt område, nära tunnelbanan, nära stan, nära Renströmskan som jag träffar alldeles för sällan.

Trevlig mäklare var det också.

Så jag slog till. Pang!
Jag köpte den.
Jag har köpt en lägenhet.
Herregud.
Det är ju lite galet.
Och jääävligt dyrt, men jag tror det kommer bli hur bra som helst.

Äntligen!
Jag har inte skrivit på några papper än, men det ska vi göra innan jobbet imorgon, sen är det klart, då är jag lägenhetsägare.

Galet.




Min finaste Elin fyller år idag också.
Jag och katten har byggt ett paket till henne.
En låda blev det. En prickig.
Jättefin!
Och katten blev så glad att jag hade köpt en låda som han kunde sitta i och även ett lock han kunde ligga på.

Jag ska visa innehållet sen, men eftersom jag vet att Elin läser min blogg så kan jag inte visa det innan hon fått den.

Hur som helst är det bra mycket mer pyssel med att slå in en låda i papper än vad man kan tro och jag satt i flera timmar med den.
 
Om någon är intresserad så kommer bilder här:
 
 
 

Katt i låda
 
 

Ett litet paket som ligger i lådan
 
 
 

Den prickiga lådan
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fin!!! Prickig och rosa, du vet vad jag vill ha du :) Skulle bli glad över "bara" lådan!

/Toknyfiken liten Elin

2011-05-27 @ 20:12:39
Postat av: Renströmskan

Men oj vad vi kommer ses oftare nu! Galet bra köp gumman!

2011-05-28 @ 02:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0