Shorts och vax

Jag har lämnat tillbaka mina bilder nu. Vilken lättnad!
För pengarna jag fick tillbaka köpte jag ett par shorts. De är fantastiska!
Hängselshorts. Jag är så svag för hängselshorts!!

Nu ska jag göra matlåda till mig själv för kommande två dygn då jag sammanlagt ska jobba 24.5 timmar.

Imorse var jag och tittade på en lägenhet, en jättesuperduperfin som jag nu är med och bjuder på.
Jag är med i en annan budgivning på samma gång på lägenheten jag tittade på i tisdags.
Varför ska det vara så svårt att få tag på ett vettigt boende??

Vaxat bikinilinjen har jag också gjort.
Jag har gjort skönare saker i mitt liv, men det var inte ens hälften så smärtsamt som jag hade trott. Håller det länge kommer jag definitivt göra om det.
Armhålorna nästa, kanske??
Det gör ont, det vet jag, för där har jag kört med min epileringsmaskin, även kallad "den lilla elaka".

Hoppas alla andra har en fantastisk tisdag, eller vad det nu är för dag...
Nästa vecka ska jag åka till Barcelona om det nu inte kommer nåt askmoln och förstör alltihop... Förbannade jävla aska! Kan vi inte sätta en jättestor glaskupa över Island så vi slipper ta del av deras skit?

Oj vad argt det blev nu, det var inte meningen, för jag är faktiskt på ganska bra humör idag.
Jag ska försöka få klart klänningen också, så ni får se hur fin den är!
 
 
 
 

Oj vilken fånig min, men shortsen är underbara och jag kan nog inte leva utan dem...
 
 
 

 
 
 
 

Just det, här är bilden på världens gladaste kjol som jag köpte för några veckor sen.
Älskar den!
Kom nu sommaren så jag får gå omkring i mina skyhöga klackar med mina härliga hängselshorts och min fatastiska kjol.
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hargitta

Läckra shorts! Bra att du gick tillbaka med bilderna!

Blev lite förvånad att du inte visste hur den där photostudio funkade, det var ganska stort förra sommaren och många var förbannande över deras taktik!

2011-05-25 @ 15:58:36
Postat av: Frida

Nej, jag hade inte hört någonting om dem. Jag har ju sett andra människors bilder, men inte hört någonting negativt om dem.

Men så är det väl alltid, jag lever i min egen lilla bubbla och vet intenting om omvärlden ;)

2011-05-25 @ 20:51:02
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: Sara

SNYGG-FRIDA!! :D

2011-05-31 @ 14:46:30
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0