Sliiiiten

Nu är jag sådär sliten igen. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag klarat av ungefär nio timmars sömn på två nätter. Nu är det dessutom dags att ställa om inför nattjobb, vilket innebär att jag måste vara vaken superduperlänge inatt. Jag tror inte jag pallar det, jag bara måste sova middag ett par timmar.

 

Jag satt och räknade lite på bussen hem idag och kom fram till att om jag inte tar på mig ett enda pass till på flygplatsen kommer jag upp i 170 jobbtimmar i maj månad. Det är ganska bra. Jag hoppas på fler pass och kanske ett extrajobb på det.

Hej jobbentusiasm!

 

Fettentusiasmen har också vaknat igen.

Jag har kommit på att de där jädrans kolhydraterna mest bara ställer till problem, så nu  är jag tillbaka på LCHF och har precis avnjutit fläskpannkaka utan mjöl med en krämig kålsallad. Fan vad gott det var!

 

Nej, nu blir det fasiken sängen ett par timmar!

Vi kan höras igen inatt när jag har tråkigt.

 

Puss å kram
 
 
 

 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0