...

Jaa, tråkig småkattsförälder är tydligen det jag blivit... Ingenting roligt som händer här, inte.
Förra lördagen var Elin i stan, så vi försökte styra upp en utgång, men det var ju århundradets största misslyckande, eftersom kön var över en timme lång till Golden Hits där hon radan var med sina kollegor. Det var bara att vända på den skyhöga klacekn och gå hem igen...
Den här lördagen var inte mycket mer spännande... Jag ägnade hela dagen åt att städa, handla och tvätta. Lite plugg han jag med också, men inte alls så mycket som jag hade tänkt.
Jag försöker bilträna min katt också, så han ska kunna följa med upp till Dalarna på jul. Först försökte vi med att sätta honom i buren, men det gick inte alls, stackars liten blev rädd och åksjuk, så han kräktes. Nu försöker vi istället med bara sele som jag knyter fast i dörren. Det går betydligt bättre, även fast vi inte kört någonting än, utan bara suttit i bilen med motorn igång.
Idag på morgonen har lillen haft mer damp än vanligt och farit runt som en virvelvind här hemma. Sötis!
Han har av någon anledning fått för sig att han ska ligga under bäddmadrassen i min säng, så där har han legat och lurat till och från idag.
Här kommer några bilder.
Igår var han dock mer normal och låg och latade sig i soffan istället. Underbara katt!
Jaja, nu väntar mer tvätt och städning, sen blir det söndagsfika!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0