Kulturchock

Jag och Anna är så himla kulturella av oss! På mindre än en vecka har vi varit på två olika utsällningar (Lars Wallins kläder och Robert Mapplethorpes foton), en bio och en opera.
På söndag hade vi tänkt åka ut till Naturhistoriska riksmuséet och ta en titt också.
Jösses, såhär mycket kultur har jag inte fått i hela mitt liv, tror jag.

Opera var för övrigt helt fantastiskt. Det var första gången jag såg det och det var verkligen en upplevelse. Det slutade naturligvis med att både jag och Anna grät som två små barn.

Idag har jag överträffat mig själv och besökt gymet vi har på jobbet. Jag har även aktivt använt (nästan) alla maskiner och kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon.
Det känns riktigt bra att ha börjat nu äntligen. Nu ska bara Anna se till att jag fortsätter. Hon har lovat att peppa mig så jag inte ska lägga av.

Slutligen kommer ett par bilder på vår lille Stigosaurus, eftersom mamma efterfrågat sådana :)
 
 

Här provar han min nya träningsväska och ser lite smått skraj ut
 
 
 

Här myser han med mamma Anna
 
 
 
Just nu kan jag för övrigt meddela att han har mer damp än någonsin och flyger fram och tillbaka genom hela lägenheten. Jag ska ta fram hans favoritleksak och busa med honom riktigt ordentligt innan vi ska sova.
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0