Shop 'til you drop

Idag har jag gjort stan med Anna. Herregud vad vi har shoppat!
Vi höll på i nästan fem timmar och jag kom över otroligt snygga saker, plus att jag beställde nya glasögon. Gud vad skönt det ska bli att slippa de jag har nu som jag knappt ser genom och som dessutom nyper mig bakom öronen.

Jag passade på att köpa en frisörsax också, så ikväll har jag påbörjat projekt "aldrig mer klippa mig hos en frisör". Jag måste säga att min första klippning av mig själv blev riktigt bra. Jag tog inte många centimeter, men frisyren är betydligt bättre nu än det bedrövliga burr jag haft sen frisören klippte mig senast. Jag får dock passa mig för att bli för carried away, för då kommer det sluta med att jag inte har nåt hår kvar alls...

Ansiktsmask köpte jag också, en djuprengörande och återfuktande sak som luktar choklad. Kändes som att kleta in hela ansiktet i chokladpudding, typ. Mycket märkligt.
 
Nu blir det nagellackning och sen lite skräckhistorier innan jag somnar.

Imorgon är det fredag, det är en bra dag! :)
 
 

Hej, jag har smort in ansiktet med... öh, ja....
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0