It feels so good to overspend

Inget regn än och det är ju bra.
Dagen idag började som vanligt med frukost och sen blev det strand i två timmar innan Annika (tyskan i sängen bredvid min) skulle iväg på sin Everglades-utflykt. Då bestämde jag mig för att prova på det här med shopping en gång till. Först gick det dåligt, sen gick det dåligt och sen gick det också dåligt. Sen kom jag på att jag glömt kolla om det fanns biljetter till Key West imorgon, så jag och Annika kan komma med samma buss. Jag gick bort till biljettkontoret och jodå, det fanns plats, så jag slog till på en tur till Key West och en tur till Everglades. Jippiii!! Vi åker klockan 06.50 imorgon. Inte jättejippi, kanske, men jag tror det blir kanon.

Sen kom jag på att jag skulle gå till Victoria's Secret och se om de hade kvar en bikini jag sett i min storlek och ja, det hade de. Så när jag ändå höll på med att köpa bikini så köpte jag en parfym till mig och när jag ändå höll på med det så passade jag på att inhandla en present till Malin. Jahapp. Det kalaset slutade på tresiffrigt i dollar. Men tack vare det fick jag en sminkväska som var vär 85 dollar med en massa sminkborstar i. Kanon! Sminkborstar var faktiskt en av de saker som stod på att köpa-listan.

Efter sisådär fyra timmars promenerande har jag nu förfärligt ont i fötterna (igen) och ska nog ta och sova lite middag här, innan Annika kommer tillbaka.


 
 
 
Det där med fina provrum tror jag verkligen är en vinnande taktik. Jag vill fan bo i provhytten på Victoria's Secret!
 
 
 
Dagens fångst. Bra shoppat Frida!!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0