Frida flyttar in...

Förra veckan var en riktigt bra vecka, vi kom igång ordentligt med träningen (tränade tre gånger under en och samma vecka), jag fick massage, jag fick middag och skumbad och jag fick en fest.
Inga fel!
Den här veckan gör jag min egen version av "Berg flyttar in" och har alltså tagit min väska (okej då, två väskor) och bosatt mig hos Johannes. Får väl se hur länge han står ut med mig.
Imorgon blir det träning igen, heja heja! Sen tror jag bestämt att det blir godisförbud på mig ett tag framöver, jag känner att det börjar gå lite överstyr nu... Men popcorn är ju nästan nyttigt... Tjenare...
Jag avslutar med en härlig bild på månen som jag tog för ett tag sen.
Puss!
xoxox

Kommentarer
Postat av: hargitta

Oooo berätta mer om johannes! :D

2012-01-25 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0