Raggmunk och fläsk

Det går fint att flytta in här faktiskt - idag har jag varit en supersnäll flickvän och lagat raggmunk till middag. Stackars Anna som sitter hemma ensam i min lägenhet utan fru och utan mat... ;)
I övrigt har jag väl inte uträttat några stordåd idag, gått ett litet ärende på stan och gnällt en massa över absurd träningsvärk. Jag måste ha tagit i för mer än jag var värd på vårt tränigspass igår, för idag är jag värre än en liten tant, kan inte röra mig alls.
Just ja, jag tänkte visa hur fint det blev hemma hos mig också, med ny klädsel på soffan och ny förvaringsmöbel i vardagsrummet.
Tadaaa!
Soffan förvändlades från illgrön till grå

... och den bruna skänken byttes ut...

... mot en vit och fin skänk.
(oj vilket snett och fult foto, jag ska ladda upp ett nytt snart)
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0