Jag bakade macarons igår för första gången...

instagram_img_20 (MMS)

Jag bakade macarons igår för första gången i mitt liv. Jag gav mig på att göra tre olika på samma gång, rosa med hallon, gröna med citron & lime samt bruna med choklad. De rosa blev riktigt bra, men de gröna och bruna blev totalt fiasko, spruckna på ytan och med stora hål i botten. Sen brände jag kolakrämen jag skulle fylla de bruna med. Nej, fiasko som sagt. Jag ska göra ett nytt försök snart, men först måste jag nog forska lite i ämnet och komma på vad som blev så fel. Xoxo


Kommentarer
Postat av: kazandra :)

Jag ska också ta å försöka baka macarons ! dom eju humla goda !

2012-09-21 @ 20:17:17
URL: http://kazandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0