130817

Igår blev det mat och vin med bästa Julia.
Vi var så sugna på en massa olika saker, så vi köpte allt vi ville ha och gjorde plockmat. Mycket bra idé! Man ska alltid äta det man tycker bäst om, annars är det slöseri på plats i magen. Det blev en salig blandning av svamp, oliver, kronärtskockor, avocado, fröknäcke och olika ostar.
En mycket bra och lugn kväll.
 
Idag efter frukost drog vi ner på stan en sväng. Jag har inte gått på stan på hur länge som helst, så det var kul att komma ut lite. Jag uppdaterade min tshirt-garderob och införskaffade även ett alldeles fantastiskt halsband.
Vi hade tänkt att vi skulle hinna med en lunch på stan också, men tiden sprang iväg och likaså energin, så vi for hem istället.
 
Nu softar jag runt här hemma med ett glas vin och funderar på om jag ska sova middag eller om jag ska göra någonting kreativt eller kanske måla naglarna. Vi får se.
 
 
 
Massor med mat
 
 
 
Julle och Krille
 
 
 
Jag idag i min nya slappis-tisha
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0