Hägersten 19.11

Det regnar.
Det regnar som om världen inte kan annat än hälla ur sig regn.
LIte skönt är det ändå, jag har gått omkring i flera dagar och varit onaturligt varm. Det är i och för sig fortfarande varmt, men luften rensas lite i alla fall.
 
Inatt aktiverades förresten mitt nya simkort till iPhonen. Förutom ett glapp på 6-7 timmar där jag inte hade någon teckning gick det förvånansvärt bra och jag har återfått min kontakt med omvärlden. Nu ska jag bara få in alla kontakter i telefonen också. Det kommer garanterat att bli så att jag får sitta och kopiera alla nummer själv, men då får det väl vara så.
 
Idag efter jobbet (innan regnet bröt ut) mötte jag upp två fantastiska vänner för lite mat och prat. Vi hamnade på Vigårda där de serverade riktigt fina hamburgare gjorda på bra råvaror till ett mycket överkomligt pris (typ samma som vilken snabbmatskedja som helst). Ät där!
 
 
 
 
Nu måste jag ta tag i lite handtvätt (måste ha en blus imorgon) och nagelmålning och jaga ut Herr Hamster på pen liten motionsrunda i lägenheten. Imorgon väntar kick off med jobbet hela dagen. Hoppas det slutar regna.
 
 
 
xoxox
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0