Kick off och en lite försenad midsommarafton

Jösses vilken helg! Det var bara att gå ut stenhårt och öka.
Vi började fredagen med att åka ut till Villa Soludden på Värmdö för möten, mingel och lunch, sen blev det olika aktiviteter såsom bad, kubb och drinkblandande. Ni kan ju gissa var jag hamnade...
Efter aktiviteterna fick vi svida om och sen bar det av in till Berns där vi bjöds på fördrink följt av galamiddag.
Maten var fullständigt fantastisk och kvällen var hur rolig som helst.
Efter maten blev det fest som varade hela natten och jag tror att jag somnade runt sju på lördagsmorgonen.
 
Lördagen började riktigt, riktigt segt. Jag gjorde ett försök att gå upp, men gav snart upp och gick tillbaka till sängen och sov en timme till, sen hade jag inte mycket annat val än att gå upp och ta tag i allting inför kvällens festligheter, vilka bestod av ett lite mindre midsommarfirande.
Det blev sill, potatis, gräddfil, gräslök, ostpaj, knäckebröd och naturligtvis snaps, inklusive sång.
Även lördagen var en mycket lyckad kväll och även den slutade relativt sent, även fast det inte var i närheten av fredagens bravader.
 
Söndagen spenderades i horisontalläge i soffan tittandes på film från start till mål, förutom ett mindre uppehåll för inköp av sushi.
 
Här kommer bilder!
 
 
Jag flätade mig själv inför kick off:en
 
 
 
Lunch
 
  
Blåsigt, regnigt och iskallt, men ett riktigt fint ställe
 
 
 
En riktig drink med ett riktigt namn gjord med måttglas i en riktig shaker - mitt livs första White Lady
 
 
 
Fix inför kvällen
 
 
 
Såhär blev det 
 
 
 
Triss i partypinglor
 
 
 
Välkomstdrink på Berns
 
 
 
Fina Linnea
 
 
 
Dukning
 
 
 
Linnea och jag
 
 
 
Okej, en matbild också...
 
 
 
Här var det fest, ja... 
 
 
 
Midsommarmat. Det borde man äta oftare!
 
 
 
Ja, så nu vet ni vad jag gjorde i helgen... Då ska man spendera kommande vecka med att ladda inför nästa.
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0