En vecka

Idag har jag varit vegan i en hel vecka utan att dö. Någonting som däremot håller på att kollapsa är min stackars mage, som inte alls tycks gilla den nya dieten. Om den inte ger sig inom en vecka tror jag att jag lägger ner.

Hur som helst tycker jag att det har gått väldigt bra och jag har fått några tankeställare. Jag är förfärligt sugen på ost, inte alls sugen på godis och jag upplever mig som mycket mättare och faktiskt lite piggare. Framförallt så blir jag trött på riktigt på kvällen och sover mycket bättre än förut. Om det bara är inbillning eller inte kan jag inte svara på.

Idag började jag faktiskt dagen med en promenad till Gamla Stan och därifrån tog jag tåget till jobbet. På vägen hem hoppade jag av i Slussen och gick hem därifrån. Detta trots ett förfärligt snöväder. Jag tycker inte om snö! Jag vill att det ska vara barmark och knopp i rabatterna!
Önska kan man ju...

Nu ska jag titta efter tigersafari i Indien. Har jag tur blir det verklighet i mars.


xoxox




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0